Image Hosted by ImageShack.us Tutunos: Ένα αστέρι γεννιέται ! ! !

Monday, May 08, 2006

Ένα αστέρι γεννιέται ! ! !


Θα σας πω μια ιστορία.
Μια φορά και έναν καιρό γεννήθηκε ένα παιδάκι που το έλεγαν τουτούνο. Σε αυτό το σημείο θέλω να δηλώσω ότι σε αυτήν την ιστορία δεν θα ακούσετε για καμία μητριά και για κανέναν δράκο (αν εξαιρέσεις την γιαγιά του η οποία ήταν στην κατηγορία τσούχτρα). Και συνεχίζω…. το μικρό αυτό πλασματάκι έμενε με τον πατέρα του, την μητέρα του και την αγαπημένη του σκυλίτσα σε μια κλασάτη περιοχή τον Αθηνών.
Οι μέρες περνούσαν ήρεμα και τουτούνικα πράγμα που δεν μπορώ να πω και για τον μικρό μας φίλο. Ο τουτούνος ήταν ένα πλασματάκι που πείραζε τα πάντα. Οτιδήποτε το έβλεπε το μάτι του δεν το άφηνε το χέρι του. Δε είχε αφήσει πρίζα που να μην την είχε χαλάσει, παιχνίδι που να μην το είχε κάνει κομμάτια (αφού ήταν μέρος των πειραμάτων του) καθώς και παιδάκι που να μην είχε τσακωθεί μαζί του. Παρόλα ατά ήταν πολύ αγαπητός (φαντάζομαι) σε όλους.
Εν έτη 2006 ο μικρός τουτούνος φυσικό ήταν να αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Πλέον ασχολείται με το κολύμπι, το σκουός, τα video games και το αγαπημένο του zapping. Συγκεκριμένα δεν χαλάει πρίζες (το βρίσκει τρομερά ανιαρό), δεν χαλάει τα παιχνίδια του (βρίσκονται όλα σε ψηφιακή μορφή) και δεν τσακώνεται με τους πάντες (αφού έχει κολλητό του τον Αέναο) παρά μόνο με αυτούς που δεν αντέχουν την κριτική του.
Ορίστε με το ένα και με το άλλο ξέχασα να σας πω ποιος είναι ο σκοπός αυτό του post. Αρχικά θέλω να σας προσκαλέσω-προκαλέσω στο πρώτο μου blog. Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων για το χρόνο που θα σπαταλήσετε για να διαβάσετε οποιοδήποτε post αυτού του «ηλεκτρονικού μου ημερολόγιου» καθώς και να σας παρακαλέσω να μου πείτε την κριτική σας για το οτιδήποτε.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αέναο που μου έδωσε την ιδέα για να μάθουν τις σκέψεις μου και άλλα άτομα (μάλλον θα βαρέθηκε να με ακούει), τον Piri Pi Piri♫ που χωρίς την βοήθεια του δεν θα είχα κάνει τίποτα εδώ μέσα πέρα από τα κείμενα και την μητέρα μου και τον πατέρα μου που πριν από 25 χρόνια αποφάσισαν να μην πάρουν προφυλάξεις και να κάνουν τον τουτούνο.
Θα χαρώ να γίνουμε όλοι μια παρέα και να τα λέμε.
Καλή ανάγνωση…….

3 Comments:

Blogger alienlover said...

kalos irthes stin mplogkosfaira!! kali arhi !!

11:43 AM  
Blogger Chrisa said...

...Επίσης έχω να πω πως και το αμάξι μου το αποκαλώ "Τουτούνι"!!! Έχετε σχεδόν το ίδιο όνομα!!!

3:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! Engine marketing ppc rank search Isuzu rodeo suv internet service providers ratings reviews Acupuncture face lift montreal chrysler commercials

3:50 PM  

Post a Comment

<< Home