Image Hosted by ImageShack.us Tutunos: "Τι γλυκό να σε αγαπούν και να σου το λένε''

Wednesday, May 10, 2006

"Τι γλυκό να σε αγαπούν και να σου το λένε''


Μόλις μπήκα σπίτι. Έχω γίνει παπί από την βροχή. Αλλάζω αμέσως και κάθομαι στο παράθυρο και κοιτάζω. Από μικρός θυμάμαι αυτήν την εικόνα. Να κάθομαι στο παράθυρο μου και να κοιτάζω έξω. Δεν ξέρω πως το είχα συνδέσει αλλά περίμενα να τελειώσει η βροχή και να βγούμε όλα τα παιδιά να παίξουμε. Δεν ξέρω πως τα κατάφερα και έχω συνδυάσει αυτήν την εικόνα με αυτήν την περίοδο της ζωής μου. Ίσως και σε αυτήν την φάση να περιμένω να τελειώσει η μπόρα και να ήμαστε ξανά όπως παλαιά.
Αυτήν την στιγμή έχω τρομερή ανάγκη να ακούσω ένα αγαπημένο μου τραγούδι από τα παλιά.

"Με το γέλιο σου νιώθω πως ζω, με το δάκρυ σου νιώθω πως χάνομαι.
Τι πιο όμορφο και πιο δυνατό από αυτό που για σένα αισθάνομαι.
Η αλήθεια και το ψέμα εσύ και όλα τα άλλα στον κόσμο κομμάτια.
Τι πιο όμορφο πάνω στην γη από τα δικά μας ατελείωτα βράδια.
Φίλα με πάλι φίλα με αγκάλιασε με,
Μες στο κορμί σου να κρυφτώ,
Φίλα με πάλι φίλα με, ξημέρωσε με ……. σε ένα ταξίδι ερωτικό"

Θέλω να ξέρεις πώς το πιο εύκολο ήταν που σε ερωτεύτηκα, το πιο δύσκολο είναι που είσαι μακριά μου και το καλύτερο θα είναι να μαστε και πάλι μαζί.

7 Comments:

Blogger Neilys said...

Βλέπω όλη τη bloggoσφαιρα μας έχει πιάσει ένα... ένα... κάτι. Για καλό όμως είναι σίγουρα. Εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις και να είστε πάλι μαζί!

2:07 AM  
Blogger SomeonethatIusedtobe said...

Τι γλυκό Tutune ^_^

Giorgie, ολα οφείλονται στην άνοιξη!
Είμαστε όλοι σε μια διάθεση ερωτισμού, ακόμα και γω (που είμαι ερωτευμένη γενικότερα.. οχι με κάποιο συγκεκριμένο άτομο)!

* Love is in the Air!

3:12 PM  
Blogger alienlover said...

ναι ναι, η άνοιξη φταίει :ρ

Να και οι "Ριφιφί" ! Νόμιζα πως μόνο εγώ ήξερα αυτό το τραγούδι, αλλά τελικά υπάρχουν κι άλλοι! Γιέιιι ^_^

11:45 PM  
Blogger Tutunos said...

na sou po tin alithia den nomizo na to xeroun kai para poli ayto to tragoudaki.to latreyo.mou thimizei alles epoxes.

1:06 PM  
Blogger γιώργος said...

καλημέρα...
ασκήσεις θάρρους αγορίνα... ασκήσεις θάρρους...

12:09 PM  
Blogger Chrisa said...

Tutune παιδί μου αυτο το τραγούδι είναι πασίγνωστο!!! Όποιος ερωτεύθηκε έστω και μια φορά στην ζωή του σίγουρα έχει κάτι να του πει!!!!

12:13 PM  
Blogger Tutunos said...

tha ithelo poli na mou to eixan afierosei!!!!!!

10:29 PM  

Post a Comment

<< Home